2017. december 7., csütörtök

Karácsonyi készülődés - asztaldísz, ajtódísz és adventi koszorú

Idén úgy gondoltam, hogy puha kötöttbe, fonalba burkolom a koszorúimat, s ennek megfelelő a díszítés is rajtuk. Színben összehangoltam őket az asztaldíszemmel, vagyis mindannyian kaptak fehér és arany ragyogást.

My Christmas Decor

Adventi koszorúm / My Advent Wreath





Egy 25 cm átmérőjű szalmakoszorút tekertem körbe krémszínű fonallal, került rá kötött csík, csipke és szalag is. A fehér gyertyák mellé fehér, szürke és arany kiegészítőket tettem. Kedvenceim a pom-pomok, meg a "hintarénszarvas", amit a nagyobb hópelyhekkel együtt fehérre festettem és arany viaszpasztával fényeztem a széleiket.



Ajtódíszem / My Christmas Wreath




Ezúttal hungarocell koszorút díszítettem (szintén 25 cm átmérőjűt). Kötöttem egy kb. 65 cm-es csíkot, amivel befedtem a koszorút, a fadíszeket festettem, csiszoltam illetve arany viaszpasztával kentem be a szélüket, kivéve az üstököst, amire füstfólia került. Füstfóliától aranylik a szán talpa is. A fenyőfákra a csillagokat arany lakkfilccel rajzoltam. Csipke, szalag, néhány egyéb dísz és már kész is volt a kicsit mesebeli tájat idéző díszem.



Asztaldíszem / My Christmas Centerpiece







Egy mély fa kaspót lefestettem fehér dekorfestékkel, kicsit visszacsiszoltam s arany viaszpasztával kentem be a széleit, éleit. Egy kicsi képkeret alsó részére rizspapírt dekupázsoltam, felső részét füstfóliával fedtem be, ez került az asztaldísz elejére. A kaspóba oázist raktam, erre kerültek a gyertyák és a díszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...