2017. november 14., kedd

Őszi trió - három dísz az ősz utolsó napjaira

A nagy karácsonyi készülődés előtt még az utolsó őszi díszeim készültek el a héten. Kicsit már kopottas hangulatúak, alkalmazkodva a kinti szürkülő világhoz, ám a koszorú alapjának pici, nagyon finom csillogásával akár az ünnepvárás előhírnökei is lehetnek.

My Late Autumn Decor



Így készültek

Őszi koszorú



Egészen finom csillogású barna papírszalaggal körbetekertem a szalma koszorú alap kétharmadát, majd a maradék részre ragasztópisztollyal elkezdtem ragasztgatni a terméseket. Néhány helyre - hogy máshol is megjelenjen ez a csillogás - egy-egy szalagdarabot pici rózsaformává tekertem össze, s azzal egészítettem ki a terméseket, díszeket.





Őszi falikép


Egy 3D képkeretet festettem le - a hátsó falát jégkékkel, amit száradás után picit bemaszatoltam dió páccal,  az oldalát, előlapját először fehérrel, majd homokszínnel, s ezt kicsit visszacsiszoltam. Ezután már csak a termések, ágdarabkák ráragasztása maradt.




Őszi ajtódísz


Egy 32x16 cm-es farost lapra először natúr színű papírt, majd annál kicsit kisebb méretűre vágott juta lapot ragasztottam kartonragasztóval. Ezután azt a részt, ahová a szalvétát terveztem lefestettem fehér festékkel. Száradás után matt dekupázsragasztóval felragasztottam a szalvéta kivágott darabját. Földbarna, mogyoró és country kék festékekkel körbepamacsoltam, hogy eltűnjenek a szalvéta szélei. Matt lakkal átkentem az egészet. Natúr papírból őszi levélformákat vágtam ki, és okker valamint barna és homokszín alaposan felvizetett festékkel átfestettem őket. A száradással együtt össze is kunkorodtak, így még inkább száraz avar formát öltöttek, mikor felragasztottam a képre.



S ezzel össze is állt a trió.





Őszi "termések" ezek is:

Őszi leveles kép lépésről lépésre
Őszi ajtódísz lépésről lépésre
Őszi azstaldísz lépésről lépésre
Koszorúba szedve




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...