2017. november 2., csütörtök

Őszi leveles kép lépésről lépésre

Még begyűjthetőek színes levelek, amikből meleg hangulatú őszi dekorációk készülhetnek. Hűvös, bebújós napokon kimondottan kellemes elfoglaltság ezek megalkotása. Én a préselt leveleimet szedtem elő ehhez a képhez, amiket kiegészítettem részben vásárolt, részben gyűjtött terméssel, dísszel.

My Fall Leaf  Decor



Amit felhasználtam hozzá:
  • termések, préselt falevelek
  • 25x25 cm-es falap
  • jégkék dekorfesték
  • dió lazúr
  • dekupázs ragasztó
  • matt lakk
  • ecset, szivacsecset, ragasztó pisztoly
  • csiszoló papír

Ahogy készült:

1. Csiszoló papírral megcsiszoltam kicsit a falap felületét, hogy simább legyen a festéshez.




2. A csiszolás után portalanított falapot lefestettem jégkék dekorfestékkel, majd száradás után a széleit, meg néhol bentebb is átmaszatoltam (az ujjam és szivacsecset segítségével) dió lazúrral, hogy ne legyen olyan "steril" a felülete.




3. Jöhetett a termések, levelek kiválogatása.




4. Először a leveleket ragasztottam fel dekupázs ragasztóval a falapra. Ehhez bőségesen kentem a levelek hátuljára ragasztót, majd egy fóliával letakarva nehezéket is tettem rá száradásig, hogy biztosan ráragadjanak a falapra. Utána az egészet átkentem matt lakkal.





5. Végül ragasztó pisztollyal felragasztottam a terméseket.



 



Őszi hangulatban:

Őszi ajtódísz lépésről lépésre
Őszi asztaldísz lépésről lépésre
Koszorúba szedve
Őszi díszeim



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...